PictureДолинська школа

  • ДОЛИНСЬКА ШКОЛА

    Вітаємо Вас на сайті Долинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів!

  • Школа стає справжнім вогнищем культури тільки тоді, коли в ній панує чотири культи: культ Батьківщини, культ людини, культ книги і культ рідного слова.
    В. Сухомлинський

  • РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ТА ДЗВІНКІВ

    Детальніше у розділі учням

  • ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ШКОЛИ

    Детальніше у розділі батькам

Головна » 2018 » Лютий » 25 » Моніторингове дослідження для учнів 4 класу
19:33
Моніторингове дослідження для учнів 4 класу

У квітні 2018 року відбудеться перший цикл моніторингового дослідження якості початкової освіти, в якому візьмуть участь учні 4 класу Долинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Хрестівської сільської ради Херсонської області.

Моніторингове дослідження якості початкової освіти відбудеться з 18 квітня до 16 травня 2018 року. Це буде перший цикл із запланованих чотирьох – 2018, 2020, 2022 та 2024 років.

Дослідження спрямоване на визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи. У 2018 році в ньому візьмуть участь понад 9 500 четвертокласників із 368 закладів освіти всіх областей України. Це передбачено в наказі Міністерства освіти і науки України.

Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти, а також системно відслідковувати в наступних циклах зміни, що відбуватимуться після запровадження нових підходів до навчання, аби оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.

Завдання для моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей відповідають чинним навчальним програмам для початкової школи, а також ураховують ключові новації в змісті загальної середньої освіти, пропоновані Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Виконання завдань з читання передбачає роботу учнів з текстами різних типів, а саме художніми (фрагменти з творів художньої літератури, невеликі оповідання тощо), інформаційними (буклети, інформаційні листки тощо), а також пізнавальними (тексти про природу, культуру, науку й технології тощо). Учні отримають для роботи буклет з текстом й окремий зошит із завданнями до нього, у якому вони фіксуватимуть свої відповіді.

Завдання з математики спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними». Кожен учасник моніторингового дослідження виконуватиме завдання в зошиті, який він отримає.

Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що візьмуть участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде.

Моніторингове дослідження дасть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, у тому числі й тих, які навчаються в малих закладах загальної середньої освіти.

Переглядів: 403 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar